torsdag 12 maj 2011

Andra kläder

Nu kommer det lite kläder som inte är omgjorda från andra kläder, kommer förmodligen komma upp lite såna framöver också.
Jag håller på att göra klart alla kläder som jag vill ha med på modevisningen som är väldigt snart. Stress stress för jag har inte ens påbörjat vissa av dom.


Här är ett par byxor som egentligen skulle ha vart klara förra terminen
Tyget är 100% ull ett väldigt fint byxtyg.
Benen slutar under knäet.

Jag har sytt knapphål och sytt i knappar idag.
Detta är benets avslut.


Jag har även sytt klart ett linne som skulle vara klart innan jul.
Men jag blev sjuk i två veckor så jag han inte
Bättre sent än aldrig?

Jag har tryckt på ryggen
Vi har fått testa på tygtryck under denna utbildning också och de va jätte kul skulle vilja göra mer sånt men kommer inte att hinna det skulle jag tro.

Framsidan har jag lämnat som den är


Inga kommentarer: